Tillykke til de nye studenter
God rejse og velkommen hjem igen – en gang om mange år. Sådan lød de afsluttende ord fra Bjerringbro Byforums formand, Niels Dueholm, da han fredag holdt årets tale til studenterne fra Bjerringbro Gymnasium. Traditionen tro var der både røde og blå huer på hovederne af de 75 fremmødte afgangselever, der i år er blevet…
Details









